Результати народного голосування 2017 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Chicco
|
62,50% |
5 |
|
2. |
|
Mothercare |
20,83% |
2,06 |
|
3. |
4 |
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
16,67% |
1,19 |
|
4. |
6 |
New Life |
16,67% |
1,13 |
|
5. |
3 |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
8,33% |
0,63 |
|
5. |
7 |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
4,17% |
0,63 |
|
7. |
5 |
Ramilee |
8,33% |
0,56 |
|
7. |
8 |
МамаСіті |
8,33% |
0,56 |
|
–. |
9 |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
0,00% |
0 |
| |