Результати народного голосування за 1 квартал 2018 року у категоріїМагазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
|
Суперма́ркет — великий універсальний магазин самообслуговування, що пропонує у продаж продовольчі та домогосподарські товари (таким чином поєднуючи у собі функції універмагу та універсаму).
Супермаркети є середньою ланкою між мінімаркетами у дому і масштабними гіпермаркетами. |
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
2 |
Сільпо
|
51,28% |
5 |
|
2. |
1 |
АТБ
|
46,15% |
4,50 |
|
3. |
6 |
Novus
|
28,21% |
2,75 |
|
4. |
3 |
Varus |
23,08% |
2,25 |
|
5. |
4 |
Велика Кишеня |
20,51% |
2 |
|
6. |
5 |
Billa |
17,95% |
1,75 |
|
7. |
3 |
Фуршет
|
15,38% |
1,50 |
|
8. |
|
Наш Край |
7,69% |
0,75 |
|
9. |
7 |
Брусничка |
5,13% |
0,50 |
|
9. |
8 |
Таврия В |
5,13% |
0,50 |
|
–. |
~ |
Край |
5,13% |
0,50 |
|
11. |
~ |
Континент |
2,56% |
0,25 |
|
11. |
5 |
Эко-маркет |
2,56% |
0,25 |
|
–. |
|
SPAR |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
| |