Результати народного голосування за 4 квартал 2019 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Mothercare |
33,33% |
5 |
|
1. |
2 |
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
33,33% |
5 |
|
3. |
1 |
Chicco
|
16,67% |
2,50 |
|
3. |
~ |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
16,67% |
2,50 |
|
3. |
1 |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
16,67% |
2,50 |
|
3. |
2 |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
16,67% |
2,50 |
|
–. |
|
New Life |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ramilee |
0,00% |
0 |
|
–. |
1 |
МамаСіті |
0,00% |
0 |
| |