Результати народного голосування 2015 року у категоріїМагазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
|
Суперма́ркет — великий універсальний магазин самообслуговування, що пропонує у продаж продовольчі та домогосподарські товари (таким чином поєднуючи у собі функції універмагу та універсаму).
Супермаркети є середньою ланкою між мінімаркетами у дому і масштабними гіпермаркетами. |
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Сільпо
|
60,56% |
5 |
|
2. |
|
АТБ
|
36,65% |
3,10 |
|
3. |
|
Велика Кишеня
|
17,53% |
1,649 |
|
4. |
|
Фуршет |
19,92% |
1,648 |
|
5. |
|
Эко-маркет
|
17,53% |
1,464 |
|
6. |
|
Novus |
13,55% |
1,143 |
|
7. |
|
Billa |
12,75% |
1,068 |
|
8. |
|
Таврия В |
3,59% |
0,871 |
|
9. |
|
Varus |
9,16% |
0,817 |
|
–. |
|
Караван |
7,17% |
0,699 |
|
10. |
|
Le Silpo |
5,98% |
0,482 |
|
11. |
|
Наш Край |
3,98% |
0,449 |
|
–. |
|
Амстор |
4,78% |
0,416 |
|
–. |
|
МегаМаркет |
3,19% |
0,313 |
|
12. |
|
Брусничка |
4,38% |
0,280 |
|
13. |
|
Перекресток |
1,59% |
0,114 |
|
14. |
|
Край |
0,80% |
0,104 |
|
15. |
|
Континент |
0,80% |
0,038 |
|
16. |
|
SPAR |
0,40% |
0,019 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
| |