Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категоріїМагазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
|
Суперма́ркет — великий універсальний магазин самообслуговування, що пропонує у продаж продовольчі та домогосподарські товари (таким чином поєднуючи у собі функції універмагу та універсаму).
Супермаркети є середньою ланкою між мінімаркетами у дому і масштабними гіпермаркетами. |
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Сільпо
|
54,55% |
5 |
|
2. |
|
АТБ
|
31,82% |
2,92 |
|
3. |
|
Фуршет |
21,21% |
1,94 |
|
4. |
|
Велика Кишеня
|
19,70% |
1,81 |
|
5. |
|
Novus |
16,67% |
1,53 |
|
6. |
|
Billa |
13,64% |
1,25 |
|
7. |
|
Эко-маркет
|
12,12% |
1,11 |
|
–. |
|
Караван |
7,58% |
0,69 |
|
8. |
|
Varus |
6,06% |
0,56 |
|
9. |
|
Le Silpo |
3,03% |
0,28 |
|
9. |
|
Брусничка |
3,03% |
0,28 |
|
9. |
|
Наш Край |
3,03% |
0,28 |
|
–. |
|
Амстор |
3,03% |
0,28 |
|
–. |
|
МегаМаркет |
3,03% |
0,28 |
|
12. |
|
Край |
1,52% |
0,14 |
|
–. |
|
SPAR |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Континент |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Перекресток |
0,00% |
0 |
| |