Результати
Результати народного голосування 2015 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
Інформація Суперма́ркет — великий універсальний магазин самообслуговування, що пропонує у продаж продовольчі та домогосподарські товари (таким чином поєднуючи у собі функції універмагу та універсаму).
Супермаркети є середньою ланкою між мінімаркетами у дому і масштабними гіпермаркетами.
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Сільпо Посилання 60,56% 5
    
2. АТБ  36,65% 3,10
    
3. Велика Кишеня Посилання 17,53% 1,649
    
4. Фуршет Посилання 19,92% 1,648
    
5. Эко-маркет Посилання 17,53% 1,464
    
6. Novus Посилання 13,55% 1,143
    
7. Billa Посилання 12,75% 1,068
    
8. Таврия В Посилання 3,59% 0,871
  
9. Varus Посилання 9,16% 0,817
    
–. Караван Посилання 7,17% 0,699
   
10. Le Silpo Посилання 5,98% 0,482
    
11. Наш Край Посилання 3,98% 0,449
    
–. Амстор Посилання 4,78% 0,416
   
–. МегаМаркет Посилання 3,19% 0,313
   
12. Брусничка Посилання 4,38% 0,280
   
13. Перекресток Посилання 1,59% 0,114
  
14. Край Посилання 0,80% 0,104
  
15. Континент Посилання 0,80% 0,038
 
16. SPAR Посилання 0,40% 0,019
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі торговельні мережі

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2015 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Супермаркет».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(11)
nastushon4ik nastushon4ik з телефону
Билла на Багговутовской – УЖАС!!! Кассиры на кассе практически все с таким выражением лица,что приперся к ним домой в сб в 6 утра... Тараканы на выпечке открытой!!! Фууу!!! Не ешьте там выпечку!
vivas vivas негативно висловлюється про Сільпо
если бы можно было против – я бы против сильпо проголосовала. Хамство, обман и наглость
PashaKraft PashaKraft до fantasy198 -1
сам наверно в атб покупаеш где 290 ед.ассортимента?))
slavgorodik slavgorodik негативно висловлюється про Эко-маркет
«Эко-маркет»-экономный супермаркет, слоган этой компании... У меня есть своя версия. «Эко-маркет»-ужасный супермаркет. Мало того, что кассиры-хамки редкие, так и с товаром все печально. Купила сыр в специальном отделе, пришла домой, а он местами белый(знаете, от старости), воняет и липкий. Я на дату, а он простроченный. Понимаю, нужно было в магазине смотреть, но для чего тогда специализированные отделы и сотрудники этих отделов??? Но и это не все. В этом магазине никогда нет свежего хлеба. Я пыталась заходить в разные дни, в разное время, но такое ощущение, что его уже привозят черствым... Может это остатки после нормальных супермаркетов, а? Больше не хожу в это ужасное место и другим не советую.
Марина (*.10.6) негативно висловлюється про Эко-маркет
«Эко-маркет»-ужасный супермаркет-вот новый слоган для рекламной компании... В специальном отделе купила сыр, пришла домой, а он воняет, белый весь и липкий... Срок годности прошел. Понимаю, нужно было в магазине на это обращать внимание, но для чего тогда отделы и работники в них? То, что работают одни хамки-согласна. Плюс никогда нет свежего хлеба. Специально заходила в разные дни, и разное время... Такое ощущение, что хлеб привозят уже черствый. Короче, больше я не хожу туда и другим не советую.
Анонімний коментатор (*.40.146) негативно висловлюється про Эко-маркет
Эко-Маркет. Ужастный магазин. Хамское отношение к покупателям и к своим же сотрудникам. Администратор просто неумеет общаться с покупателем. Все сотрудники чего-то боятся… напуганные чем то… Зал маленький… выбор товара ограниченный…
Анонімний коментатор (*.67.138) негативно висловлюється про Перекресток
По необходимости побывала в Перекрестке в г.Броварах…Это ужас! Выбор никакой, много просроченных товаров. Помимо этого многие продавцы ведут себя неподобающе: хамят и открыто выражают полное безразличие к покупателю.
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.