Результати народного голосування за 3 квартал 2019 року у категоріїМагазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
|
Суперма́ркет — великий універсальний магазин самообслуговування, що пропонує у продаж продовольчі та домогосподарські товари (таким чином поєднуючи у собі функції універмагу та універсаму).
Супермаркети є середньою ланкою між мінімаркетами у дому і масштабними гіпермаркетами. |
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
2 |
АТБ
|
58,06% |
5 |
|
1. |
|
Сільпо
|
58,06% |
5 |
|
3. |
6 |
Varus |
20,97% |
1,81 |
|
4. |
~ |
Брусничка |
9,68% |
0,83 |
|
4. |
7 |
Фуршет
|
9,68% |
0,83 |
|
6. |
7 |
Велика Кишеня |
8,06% |
0,69 |
|
6. |
8 |
Таврия В |
8,06% |
0,69 |
|
8. |
3 |
Novus |
6,45% |
0,56 |
|
9. |
~ |
SPAR |
3,23% |
0,28 |
|
9. |
8 |
Наш Край |
3,23% |
0,28 |
|
11. |
5 |
Billa |
1,61% |
0,14 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Континент |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Эко-маркет |
0,00% |
0 |
| |