Результати народного голосування за 4 квартал 2019 року у категоріїМагазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
|
Суперма́ркет — великий універсальний магазин самообслуговування, що пропонує у продаж продовольчі та домогосподарські товари (таким чином поєднуючи у собі функції універмагу та універсаму).
Супермаркети є середньою ланкою між мінімаркетами у дому і масштабними гіпермаркетами. |
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
2 |
АТБ
|
53,85% |
5 |
|
2. |
1 |
Сільпо
|
38,46% |
3,57 |
|
3. |
|
Novus |
17,95% |
1,67 |
|
3. |
6 |
Велика Кишеня |
17,95% |
1,67 |
|
5. |
4 |
Varus |
12,82% |
1,19 |
|
5. |
|
Эко-маркет |
12,82% |
1,19 |
|
7. |
8 |
Billa |
7,69% |
0,71 |
|
8. |
|
Брусничка |
5,13% |
0,48 |
|
8. |
6 |
Фуршет
|
5,13% |
0,48 |
|
10. |
~ |
SPAR |
2,56% |
0,24 |
|
10. |
8 |
Наш Край |
2,56% |
0,24 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Континент |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
Таврия В |
0,00% |
0 |
| |