Disabled Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2010 рік.
Результати
Результати народного голосування 2010 року у категорії
Профільні видання / Краса
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Wellness (Інтернешнл Медіа)Посилання 30,43% 5
    
2.
6
Зеркало моды (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)Посилання 26,09% 4,03
    
3. Косметолог (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)Посилання 21,74% 3,71
    
4.
13
Les Nouvelles Esthetiques Україна (Естет, івент-медійна компанія)Посилання 14,49% 2,94
    
5.
4
HAND & nails + Ногтевой сервис (Естет, івент-медійна компанія)Посилання 18,84% 2,68
   
6.
11
You Professional (Естет, івент-медійна компанія) 15,94% 2,67
    
7. Your Hair (Естет, івент-медійна компанія)Посилання 17,39% 2,59
    
8.
5
Votre Beaute (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 14,49% 2,36
    
9.
2
Makeup&You Professional (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій) 15,94% 2,35
   
10. Kosmetik International (Естет, івент-медійна компанія) 8,70% 1,71
    
11.
8
Косметический рынок СЕГОДНЯ (Естет, івент-медійна компанія)Посилання 7,25% 1,50
   
12.
9
Ногтевая эстетика (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)Посилання 10,14% 1,45
   
13.
12
Ножницы – Scissors (Vladimir Tarasyuk Hair Studio)Посилання 2,90% 0,30
 
Подивитись результати поточного, 2024 року

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про красу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(2)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.