Результати
Результати народного голосування 2011 року у категорії
Профільні видання / Видання для споживачів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Едим со вкусом Посилання 47,13% 5
    
2.
3
Кушать подано!  36,78% 3,94
    
3.
8
Эксперт Вкуса Посилання 12,64% 1,95
    
4.
6
Обрати внимание (с Татьяной Рамус)  Фаворит Експертів – 2011 Посилання 13,79% 1,78
    
5.
4
Потребитель + рынок Посилання 10,34% 1,26
    
6.
2
Кулинарные идеи Посилання 11,49% 1,12
   
7.
5
Послуги. Товари. Ціни Посилання 9,20% 0,93
  
8. Споживач інфо Посилання 5,75% 0,61
   
9.
7
Продукты & ингридиенты Посилання 4,60% 0,36
  
Подивитись результати поточного, 2024 року

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання для споживачів».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(7)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.