Підпішиться, не пошкодуєте!
Якщо не сподобається, буде не цікаво або нудно — потім відпишетесь у будь який момент! :o)
А ще ми періодично розігруємо призи та квитки на різни заходи...
Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2013 рік.
Результати
Підсумкові результати голосування 2013 року за інтегральною оцінкою у категорії
Засоби масової інформації / Національний конкурс торгових марок
Ня номінація активна тільки один день на рік, тільки 1 квітня.
Який нагороді для торгових марок довіряють українці найбільше. Результати якого з перерахованих рейтингів слід вважати найбільш достовірними і об’єктивними.
:-) Каверза тут у тому, що далеко не всі з представлених у списку нагород є трофеєм за перемогу в конкурсі чи в рейтингу. Велика частина списку — це нічого не значущі «сувеніри», які купуються в маркетингових цілях без будь-яких проведених досліджень, опитувань і експертиз. У деяких випадках «перемога» досягається самим фактом заявки на участь. (Зрозуміло, в «конкурсі за заявками від заінтересованих осіб» перемогти нескладно.) Не дивлячись на відсутність будь-якої цінності таких знаків (крім витрат на їх придбання), їхні імперативи працюють. (Та ми самі, бувало, радили тим, хто хотів отримати відзнаку без факту перемоги чи навіть дослідження, самостійно зробити собі гарну медаль за власним дизайном і не морочити голову. Ви не повірите, але пару раз невдалі покупці так і вчиняли! :))
Вам вирішувати, яким з перерахованих нагород варто довіряти, результати яких конкурсних заходів ви впевнено можете назвати відкритими, прозорими, чесними і об’єктивними.
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
Детальніше…
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
нагорода, що посіла 1-у 2013 року в категорії «Національний конкурс торгових марок»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ. Докладніше…
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.