ТМ Premialle – молоко в ідеалі!
  
Сайт Групи компаній ТЕРРА ФУД
ТМ Premialle – молоко в ідеалі!

У травні 2013 року в українському телеефірі відбулася прем’єра ролика TM Premialle – першої в історії бренду рекламної комунікації на TV. 40-секундна історія, створена режисером Рональдом Кетцье (Ronald Koetzier) та агентством Adventa Lowe, поетично оспівала всі переваги преміального відбірного молока в скляній пляшці. TM Premialle з 2008 року випускає Білоцерківський молочний комбінат, що входить до складу Групи компаній «ТЕРРА ФУД».

Premialle – це пісня скла й молока. Гарна, витончена, смачна. Поміркувавши, як найкраще передати її на екрані, творча група одностайно ухвалила: «Усе, що за сюжетом пов’язано зі склом і молоком, у дійсності буде… зі скла й молока!». Сказано-зроблено: на знімальному майданчику пролилося майже 500 л молока. Саме воно розливається по фігурках зі скла, виготовлених на спеціальне замовлення. З нього, і тільки з нього зіткано всі переливи сукні танцюючої героїні. І ніякої комп’ютерної графіки! Зрештою, все, що відбувається на екрані, заворожує своєю природною красою, – дивіться самі.

«Ролик Premialle вийшов неординарним. Навіть у Західній Європі ніхто не вдавався до прийому зі склом. Молоко, що ллється в кадрі, – ніяка не дивина. Однак це відео стало першим, де натуральне молоко розливається складними об’ємними формами зі справжнього скла. Цією роботою я особливо пишаюся», – ділиться враженнями режисер Рональд Кетцьє. В його творчому активі – десятки вражаючих робіт для провідних світових брендів продуктів харчування.

«Агентство Adventa Lowе виграло в серйозному тендері, запропонувавши унікальну ідею – передати природність тандему молока й скла. Щоб утілити її в життя, було запрошено режисера з багатющим досвідом, одного з найкращих у Європі. Тільки одні склодуви на всю країну взялися виготовити скляні форми. У них було непросте завдання: створити порожнисті зсередини сполучені посудини й водночас оживити в склі ескізи художника. І все вдалося! Наше відбірне молоко розливається в кадрі у справжні витвори мистецтва. Все виглядає легко й невимушено тільки завдяки професіоналізму й стійкості всієї команди. Самі зйомки були складними з технічної точки зору. Проте безсонні ночі й запеклі суперечки не були марними. На екрані ми бачимо головне: молоко ТМ Premialle ідеальне й говорить само за себе», – розповідає Маріанна Глотова, директор з маркетингу й продажу Групи компаній «ТЕРРА ФУД».

Згадуючи роботу над роликом, Антон Савчук, керівник креативної групи Adventa Lowе, розповідає: «Ще до знайомства з клієнтом усі ми ніжно любили єдино правильне молоко в склі. Тому щоразу, коли в процесі зйомок доводилося розливати молоко, ми гірко ридали над кожним літром. І саме ця наша закоханість у продукт, вилившись в ідеалізм, стала запорукою такого чудового ролика. Ми не дозволили собі жодної пластикової форми в кадрі. Ми годинами просиджували над постом, відкидаючи підхід за підходом, позаяк ті не зачаровували. В пошуках досконалості форми й змісту переписували вірші – розміром від хайку до байки. Тільки б усе було в ідеалі!»

«5 років тому бренд Premialle повернув українцям молоко в скляній пляшці. Саме для випуску продукції найвищої якості й проектувався, будувався «з нуля» за міжнародними стандартами й оснащувався новітнім устаткуванням Білоцерківський молочний комбінат. Ми заснували в Україні сегмент преміальної молочної продукції, стали одним із його лідерів. І, що найцінніше, завоювали лояльність споживачів без рекламної підтримки, виключно якісним продуктом. І ось до свого п’ятирічного ювілею Premialle заслужив у подарунок зоряну роль у міні-фільмі, який, ми певні, допоможе йому зміцнитися в статусі лідера. Тим паче, що ми не збираємось вдовольнятися досягнутим. На початку року встановлено дві нові фасувальні лінії з випуску легких живих йогуртів Premialle Maxifruit із 30% вмістом ягід і фруктів, а також лінійки термостатної продукції в скляній банці», – зазначає Вадим Чагаровський, керівник бізнес-напрямку Групи компаній «ТЕРРА ФУД» з випуску продукції з незбираного молока.

Команда ТМ «Premialle», «ТЕРРА ФУД»:
Директор з маркетингу й продажу Групи компаній «ТЕРРА ФУД»: Маріанна Глотова
Директор з маркетингу БМК (на момент зйомок): Ігор Яницький
Бренд-менеджер БМК: Наталія Петрик

Команда Adventa Lowе:
Креативний директор: Олексій Пасічник
Керівник креативної групи: Антон Савчук
Арт-директори: Василь Молдавчук, Олег Приступа
Копірайтер: Таня Чичкан
Group Account директор: Жанна Сидорська
Аккаунт-менеджер: Ірина Деняк
Head of TV-production: Іван Гончарук

Режисер: Ronald Koetzier

Продакшн-cтудія: Lime Lite Studio
Виконавчий продюсер: Альберт Зурашвили
Лінійний продюсер: Влад Болєлов

 
03037, Украина, г. Киев, ул. Зеленогорская, 8
Тел.: (044) 594 70 41 (приёмная)
Веб:

Прикріплений файлПрикріплений файл Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

Info Автор цієї сторінки заборонив коментувати її анонімним користувачам. Ви повинні авторизуватися або зареєструвати свій профайл щоби залишити тут повідомлення.