Умови участі в рейтингу народних уподобань «Фаворити Успіху»
Про конкурс(тільки найголовніше)
«Фаворити Успіху» — відкритий рейтинг народних уподобань, який складається з 2003 року в декількох сотнях категорій товарів і послуг українського ринку.
Рейтинг відображає громадську думку щодо товарів і послуг, представлених на ринку країни, ступінь довіри до асортименту пропозицій з боку споживачів, готовність споживачів рекомендувати улюблені бренди друзям і колегам.
Рейтинг є некомерційним, тому участь у ньому безкоштовна. Повна прозорість вивчення громадської думки на всіх етапах, поряд із ретельним аудитом результатів дослідження з боку одночасно кількох маркетингових і соціологічних організацій міжнародного рівня, таких як InMind і КМІС, є запорукою об’єктивності рейтингу. Кінцева мета якого полягає у визначенні найкращих ринкових пропозицій, справжніх лідерів довіри як з боку авторитетних галузевих експертів, так і рядових споживачів.
Переможці рейтингу нагороджуються на щорічному урочистому шоу почесними медалями, образ яких став впізнаваним символом серед споживачів і трактується як своєрідний знак якості та орієнтир найкращого вибору серед варіантів пропозицій. Церемонія нагородження — щорічний статусний захід з яскравою та динамічною шоу-програмою за участю нових зірок української сцени. Захід має значний резонанс в ЗМІ, нагородження транслюється на ТБ і в Інтернеті.
Визначними рисами «Фаворитів Успіху», які відрізняють цей рейтинг від подібних заходів є:
Відсутність механізму заявок на участь.
На думку організаторів, подібний механізм позбавляє будь який конкурс неупередженої оцінки, оскільки такі заявки, як правило, надходять від учасників, зацікавлених лише в позитивному для себе результаті, а не в об’єктивному опитуванні. Крім того, змагання виключно між учасниками, які подали формальні заявки, нівелює ідею об’єктивного рейтингу. Будь-який рейтинг за заявками не відобразить реальної ситуації на ринку, не врахує всього асортименту ринкових пропозицій, власники яких, можливо, з якихось причин не зацікавлені в рейтингу і в своєї участі в ньому. На думку організаторів, прозорий рейтинг має складатись по відношенню до всіх гравців ринку без винятку, навіть без необхідності контакту з представниками учасників. (Окрім, хіба що, заради підтвердження факту офіційного присутності на ринку, уточнення точної назви бренду і його відповідності категорії.)
Публічність і відкритість всієї інформації.
Списки игроков рынка в каждой исследуемой категории представляются в открытом доступе на FAVOR.com.ua, в виде анкет для неравнодушных респондентов, которые указывают конкурсу свой выбор, рекомендуя таким образом наилучших участников. Кроме того, в открытом доступе находятся результаты конкурса за все годы его деятельности. Из опубликованных рейтингов по каждой отдельной рыночной категории можно увидеть не только лидеров, но и рейтинговые позиции всех участников вообще.
Залучення до опитувань трьох респондентських груп.
Конкурсантов оценивают:
Експерти — авторитетні галузеві спеціалісти, діючі професіонали різних напрямків діяльності оцінюють якість ринкових пропозицій, товарів і послуг, керуючись своїм професійним досвідом. Конкурс представляє всіх експертів індивідуально та поіменно.
Знаменитості (або Журі Успішних Людей) — відомі та публічні особи, селебріті, успішні підприємці, діячі спорту, культури і шоу-бізнесу, лідери думок, законодавці смаку і моди, кумири молоді, чий стиль життя завжди викликає масовий інтерес. Саме вони впливають на формування смаків і вподобань українців, є прикладом для наслідування, гордістю нації. Таких людей без перебільшення можна назвати експертами по Успіху, оскільки кожен з них — успішна особистість.
Споживачі — всі небайдужі жителі країни, які щодня користуються товарами та послугами, відвідують різні торговельні, фінансові, освітні та розважальні заклади, подорожують, отримують інформацію зі ЗМІ.
Споживачі діляться своєю думкою і особистим досвідом, вказують свої рекомендації найкращого вибору за допомогою онлайн-голосування на FAVOR.com.ua.
Конкурс заохочує участь людей в опитуваннях, регулярно проводячи різні призові акції, роздаючи подарунки найактивнішим респондентам.
До речі, респонденти мають можливість самостійно змінювати інформацію про представлених у категорії конкурсантів, пропонуючи організаторам оперативно додати до анкети відсутніх учасників, або навпаки, вказати на торгові марки, що пішли з ринку, які мають бути видалені з опитувань.
Розоподіл опитувань на кілька календарних етапів, що дозволяє постійно відстежувати динаміку змін в уподобаннях споживачів протягом року, а також унеможливлює проведення флешмобів і накруток рейтингу з боку недобросовісних конкурсантів, оскільки подібні разові сплески активності завжди нівелюються протягом кількох річних етапів і згладжуються в підсумковому загальнорічному рейтингу.
Необхідно вибрати відповідну категорію серед представлених в онлайн-каталозі на www.favor.com.ua/vote/, і подивитися, чи не представлена ще в ній ваша торгова марка або компанія в якості конкурсанта.
Якщо відповідна категорія знайшлася, а конкурсанта, що вас цікавить у ній не виявилося — будь ласка, зв’яжіться з організаторами конкурсу з проханням додати відсутнього учасника в каталог. Найпростіше це зробити за допомогою онлайн-форми, посилання на яку дана під списком номінантів у категорії.
Якщо відповідна категорія НЕ знайшлася — її необхідно додати.
Організатори конкурсу переконані, що якщо є ринкова ніша, в якій представлені відразу кілька конкурентних пропозицій, тобто покупцеві є що вибрати з асортименту брендів — значить можна об’єктивно визначити і найкращий вибір у цій ніші!
Необхідно зв’язатися з організаторами (наприклад, за допомогою електропошти ) і повідомити наступну інформацію:
Назва категорії, яку необхідно представити в рейтингу;
Максимально повний перелік гравців ринку в даній категорії. Фактично список конкурентів, якщо номінація додається за ініціативою одного з гравців ринку.
Цього буде цілком достатньо для додавання нової номінації в рейтинг. У разі необхідності, організатори конкурсу самостійно зв’язуватимуться з гравцями ринку в певній категорії для уточнення інформації та наповнення онлайн-каталогу. Також організатори самостійно сформують для даної категорії експертне журі, в якому згідно з методикою дослідження громадських уподобань на визначення переможців, представлених учасників оцінюватимуть не менше п’яти незалежних галузевих фахівців.