Переваги Медіа-партнерів конкурсу «Фаворити Успіху»
  

Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» запрошує до співпраці популярні Інтернет-проекти та ЗМІ!

Інформаційна співпраця передбачає взаємне просування наших проектів в українському медіа-просторі з метою збільшення їх впізнаваності та популярності серед широкої аудиторії.

Загальні переваги інформаційного партнерства з конкурсом «Фаворити Успіху»:

  1. Позиціонування інформаційного ресурсу у конкурентному середовищі;
  2. Підтримка встановлення прямих контактів з потенційними інтерв’юерами;
  3. Істотне поповнення клієнтської бази;
  4. Свіжі та достовірні факти про ТМ, продукти та послуги, які, в свою чергу, можуть бути корисними для написання інформаційних матеріалів;

До рекламних можливостей партнера конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» входить просування:

  1. в друковано-поліграфічній продукції Конкурсу
  2. під час урочистої церемонії нагородження переможців Конкурсу
  3. на Телебаченні
  4. в Пресі
  5. в Інтернеті на порталі FAVOR.com.ua
1. Поліграфічна продукція Конкурсу «Фаворити Успіху»
  • Запрошення на Урочисту церемонію нагородження переможців Конкурсу: 500 прим. (ПрикладOut).
  • Афіша, 100 прим. (включаючи «лайтбокси» перед входом в концерт-хол «FreeДом», в якому проводиться захід (ПрикладOut)
  • Щорічний ілюстрований буклет Конкурсу тиражем 1000 прим. (1 сторінка 20x20 см) (Приклад у PDFOut)
2. Урочиста церемонія нагородження переможців Конкурсу

Формат заходу: церемонія нагородження, світська вечірка з шоу-програмою. (Приклад новинного сюжету на YouTubeOut)

  • Розміщення фірмового логотипу на плазмових панелях по боках від сцени: циклічний показ (разом з логотипами інших партнерів) протягом всього заходу.
  • Можливість розміщення фірмового банеру в залі і/або фойє концерт-холу.
  • Включення рекламних і презентаційних матеріалів партнера в подарунковий пакет для гостей церемонії нагородження.
  • Представники Вашого інформаційного ресурсу також запрошуються на церемонію нагородження в якості почесних гостей (є можливість акредитації журналістів та можливість вручення нагороди одному з переможців на сцені).
3. Телеканали

Розміщення логотипу партнера в анонсному відеоролику (загальний хронометраж відеоролику — 20 секунд). (Приклад на YouTubeOut)

  • 1 загальнонаціональний телеканал — 20 виходів у прайм-тайм
  • Інші партнерські телеканали — по 20 виходів на кожному. На даний момент ми працюємо з наступними каналами:
4. Преса

Розміщення логотипу в статусі партнера в макеті анонсу церемонії нагородження Конкурсу (розміри макетів — від 1/2 до 1 полоси). Перелік видань на сьогодні:

Apriori — Перший україномовний глянцевий журнал столиціApriori — Перший україномовний глянцевий журнал столиці
Журнал Touch — модні вечірки, новини моди, світські тусовкиЖурнал Touch — модні вечірки, новини моди, світські тусовки
Журнал ГрошіЖурнал Гроші
Фармацевт Практик – науково-популярний журнал для спеціалістів фармаціїФармацевт Практик – науково-популярний журнал для спеціалістів фармації
Газета «Еженедельник «АПТЕКА»Газета «Еженедельник «АПТЕКА»
Журнал FOOD UA. Продукти УкраїниЖурнал FOOD UA. Продукти України
Міжнародний професійний журнал «Маркетинг і реклама»Міжнародний професійний журнал «Маркетинг і реклама»
«ШО» – журнал про сучасну культуру«ШО» – журнал про сучасну культуру
Журнал про подорожі «Мир туризма»Журнал про подорожі «Мир туризма»
Щотижневик «Україна БізнесРевю»Щотижневик «Україна БізнесРевю»
5. В Інтернеті, на «порталі для споживачів FAVOR.com.ua»
  • Розміщення логотипу в офіційному розділі конкурсу на веб-сайті Конкурсу FAVOR.com.ua в розділі Партнери КонкурсуOut.
  • Розміщення рекламного банера 468x60 строком на 1 місяць у всіх розділах порталу (минимально гарантована кількість показів: 60 тисяч).
  • Право на розміщення необмеженої кількості новин та прес-релізів в головній стрічці новин Конкурсу.
     
Зі свого боку ми зацікавлені в:
  1. Розміщенні відеороліків Конкурсу на телеканалах;
  2. Публікації макетів Конкурсу в пресі;
  3. Банерній рекламі та інформаційній підтримці в Інтернеті
    1. Споживче голосування на веб-сайті Конкурсу проводиться цілий рік, і розбито на 4 календарних квартали. Бажаний обсяг анонсування опитувань банерною рекламою — 5 разів на рік по 14 днів кажна хвиля.
    2. Розміщенні новин Конкурсу «Фаворити Успіху» на сторінках інтернет-видань (в тому числі, інформації про переможців конкурсу в вигляді звітної статті з фотографіями та логотипами торгових марок-переможців).
  4. В призовому партнерстві, для розіграшу призів серед учасників споживацьких інтернет-опитувань і на урочистій церемонії нагородження.

У випадку зацікавленості чи за виникнення будь-яких питань, що стосуються нашого проекту та можливої співпраці — будь ласка, зв’яжіться з нами. Ми з задоволенням дамо відповідь на всі Ваші запитання та обговоримо плани щодо взаємного просування наших проектів.

Ми сподіваємося на цікаву та приємну співпрацю, а також те, що робота конкурсу, спрямована на поліпшення якості життя в Україні, відповідатиме й Вашим інтересам!


Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

Info Автор цієї сторінки заборонив коментувати її анонімним користувачам. Ви повинні авторизуватися або зареєструвати свій профайл щоби залишити тут повідомлення.