Результати народного голосування за 4 квартал 2014 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Програма знижок і бонусів у торговельній мережі
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Власний рахунок – Сільпо (Сільпо – мережа супермаркетів) |
43,48% |
5 |
|
2. |
|
Бумеранг – Велика Кишеня (Фудмаркет) |
26,09% |
3 |
|
3. |
|
FiSHKA – Фуршет (Фуршет) |
21,74% |
2,50 |
|
3. |
|
Novus (BT Invest)
|
21,74% |
2,50 |
|
5. |
|
Космо-клуб (Суматра)
|
17,39% |
2 |
|
6. |
|
Країна-Край (Край) |
13,04% |
1,50 |
| |