Результати народного голосування за 4 квартал 2017 року у категоріїМагазини, супермаркети, торговельні центри / Гіпермаркет
|
Гіпермаркет — тип магазину самообслуговування, що за розмірами торгової площі перевищує 2500 кв.м. та містить понад 5000 асортиментних позицій продовольчих та непродовольчих товарів.
Дивіться також категорію «Супермаркет».
Від інших магазинів самообслуговування і від супермаркетів гіпермаркети відрізняються, насамперед, масштабністю. Це не тільки великі торгові площі, а й ще універсальний асортимент товарів, що перевищує асортимент супермаркету в 3—10 разів, особливо це стосується непродовольчих товарів, що нараховує зазвичай до 40—50 тисяч позицій. Асортимент може збільшуватися за рахунок додавання нетипових груп товарів. На нехарчову продукцію в продуктових гіпермаркетах припадає до 35—50% загального асортименту.
Гіпермаркети орієнтовані як на менш заможного клієнта, так і на оптових покупців. |
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
|