Результати народного голосування за 4 квартал 2017 року у категоріїМагазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
|
Суперма́ркет — великий універсальний магазин самообслуговування, що пропонує у продаж продовольчі та домогосподарські товари (таким чином поєднуючи у собі функції універмагу та універсаму).
Супермаркети є середньою ланкою між мінімаркетами у дому і масштабними гіпермаркетами. |
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Сільпо
|
44,23% |
5 |
|
2. |
|
АТБ
|
34,62% |
3,91 |
|
3. |
7 |
Varus |
23,08% |
2,61 |
|
4. |
5 |
Novus |
19,23% |
2,17 |
|
5. |
4 |
Велика Кишеня |
11,54% |
1,30 |
|
6. |
3 |
Фуршет
|
9,62% |
1,09 |
|
7. |
4 |
Billa |
5,77% |
0,65 |
|
7. |
|
Таврия В |
5,77% |
0,65 |
|
7. |
3 |
Эко-маркет
|
5,77% |
0,65 |
|
10. |
9 |
SPAR |
1,92% |
0,22 |
|
10. |
8 |
Брусничка |
1,92% |
0,22 |
|
10. |
7 |
Край |
1,92% |
0,22 |
|
10. |
8 |
Наш Край |
1,92% |
0,22 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Континент |
0,00% |
0 |
| |