Результати народного голосування за 2 квартал 2013 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Mothercare |
80,00% |
5 |
|
2. |
1 |
Chicco
|
40,00% |
2,50 |
|
3. |
~ |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
20,00% |
1,25 |
|
3. |
~ |
Мамочка |
20,00% |
1,25 |
|
3. |
~ |
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
20,00% |
1,25 |
|
–. |
~ |
Скоро буду мамой (ТЦ Квадрат на Лук’янівці) |
20,00% |
1,25 |
|
–. |
1 |
New Life |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ramilee |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ірина (вул. Малышка, 4/2) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Валента Мама |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
0,00% |
0 |
| |