Результати народного голосування за 4 квартал 2013 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
~ |
Chicco
|
38,46% |
5 |
|
2. |
~ |
Mothercare |
15,38% |
2 |
|
2. |
~ |
Валента Мама |
15,38% |
2 |
|
2. |
~ |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
15,38% |
2 |
|
2. |
~ |
Мамочка |
15,38% |
2 |
|
2. |
|
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
15,38% |
2 |
|
2. |
1 |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
15,38% |
2 |
|
8. |
~ |
New Life |
7,69% |
1 |
|
8. |
2 |
Ramilee |
7,69% |
1 |
|
8. |
~ |
Ірина (вул. Малышка, 4/2) |
7,69% |
1 |
|
8. |
2 |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
7,69% |
1 |
| |