Результати народного голосування за 3 квартал 2013 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Chicco
|
37,50% |
5 |
|
2. |
1 |
Mothercare |
25,00% |
3,33 |
|
2. |
~ |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
25,00% |
3,33 |
|
2. |
~ |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
25,00% |
3,33 |
|
2. |
~ |
Мамочка |
25,00% |
3,33 |
|
2. |
~ |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
25,00% |
3,33 |
|
7. |
1 |
New Life |
12,50% |
1,67 |
|
7. |
~ |
Ірина (вул. Малышка, 4/2) |
12,50% |
1,67 |
|
7. |
~ |
Валента Мама |
12,50% |
1,67 |
|
7. |
~ |
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
12,50% |
1,67 |
|
–. |
|
Ramilee |
0,00% |
0 |
| |