Результати народного голосування 2013 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Chicco
|
37,93% |
5 |
|
2. |
|
Mothercare |
31,03% |
4,38 |
|
–. |
~ |
Скоро буду мамой (ТЦ Квадрат на Лук’янівці) |
6,90% |
3,57 |
|
3. |
~ |
Мамочка |
20,69% |
3,31 |
|
4. |
~ |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
17,24% |
1,88 |
|
5. |
2 |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
13,79% |
1,52 |
|
6. |
3 |
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
13,79% |
1,40 |
|
7. |
3 |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
10,34% |
1,24 |
|
8. |
~ |
Валента Мама |
10,34% |
1,05 |
|
9. |
2 |
New Life |
6,90% |
0,76 |
|
9. |
~ |
Ірина (вул. Малышка, 4/2) |
6,90% |
0,76 |
|
11. |
4 |
Ramilee |
3,45% |
0,29 |
| |