Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Chicco
|
46,15% |
5 |
|
2. |
|
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
38,46% |
4,17 |
|
3. |
|
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
23,08% |
2,50 |
|
–. |
3 |
Мамочка |
23,08% |
2,50 |
|
4. |
~ |
Mothercare |
7,69% |
0,83 |
|
4. |
~ |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
7,69% |
0,83 |
|
–. |
|
New Life |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ramilee |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Ірина (вул. Малышка, 4/2) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Валента Мама |
0,00% |
0 |
| |