Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Chicco
|
66,67% |
5 |
|
2. |
~ |
New Life |
16,67% |
1,25 |
|
2. |
1 |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
16,67% |
1,25 |
|
2. |
~ |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
16,67% |
1,25 |
|
2. |
~ |
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
16,67% |
1,25 |
|
2. |
~ |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
16,67% |
1,25 |
|
–. |
1 |
Mothercare |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Ramilee |
0,00% |
0 |
| |