Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Chicco
|
60,00% |
5 |
|
1. |
~ |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
60,00% |
5 |
|
3. |
~ |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
20,00% |
1,67 |
|
3. |
2 |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
20,00% |
1,67 |
|
–. |
~ |
Ірина (вул. Малышка, 4/2) |
20,00% |
1,67 |
|
–. |
|
Mothercare |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
New Life |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Ramilee |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Валента Мама |
0,00% |
0 |
| |