Результати народного голосування за 4 квартал 2016 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Chicco
|
52,94% |
5 |
|
2. |
3 |
Ramilee |
17,65% |
1,67 |
|
2. |
|
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
17,65% |
1,67 |
|
4. |
~ |
Mothercare |
11,76% |
1,11 |
|
4. |
|
МамаСіті |
11,76% |
1,11 |
|
4. |
~ |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
11,76% |
1,11 |
|
7. |
~ |
New Life |
5,88% |
0,56 |
|
7. |
~ |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
5,88% |
0,56 |
|
7. |
~ |
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
5,88% |
0,56 |
| |