Результати народного голосування 2019 року у категоріїМагазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
|
Суперма́ркет — великий універсальний магазин самообслуговування, що пропонує у продаж продовольчі та домогосподарські товари (таким чином поєднуючи у собі функції універмагу та універсаму).
Супермаркети є середньою ланкою між мінімаркетами у дому і масштабними гіпермаркетами. |
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
2 |
АТБ
|
56,59% |
5 |
|
2. |
1 |
Сільпо
|
54,40% |
4,74 |
|
3. |
|
Novus |
15,93% |
1,51 |
|
4. |
|
Varus |
15,93% |
1,36 |
|
5. |
8 |
Велика Кишеня |
12,09% |
1,14 |
|
6. |
5 |
Фуршет
|
8,24% |
0,70 |
|
7. |
11 |
Брусничка |
5,49% |
0,45 |
|
8. |
7 |
Billa |
4,40% |
0,43 |
|
9. |
6 |
Эко-маркет |
3,85% |
0,42 |
|
10. |
|
Таврия В |
4,40% |
0,34 |
|
11. |
~ |
SPAR |
2,20% |
0,19 |
|
11. |
9 |
Наш Край |
2,20% |
0,19 |
|
13. |
12 |
Континент |
0,55% |
0,05 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
| |