Результати народного голосування за 1 квартал 2017 року у категоріїМагазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
|
Суперма́ркет — великий універсальний магазин самообслуговування, що пропонує у продаж продовольчі та домогосподарські товари (таким чином поєднуючи у собі функції універмагу та універсаму).
Супермаркети є середньою ланкою між мінімаркетами у дому і масштабними гіпермаркетами. |
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
2 |
АТБ
|
61,90% |
5 |
|
2. |
1 |
Сільпо
|
42,86% |
3,46 |
|
3. |
8 |
Varus |
21,43% |
1,73 |
|
3. |
5 |
Фуршет
|
21,43% |
1,73 |
|
5. |
6 |
Велика Кишеня |
19,05% |
1,54 |
|
6. |
9 |
Billa |
16,67% |
1,35 |
|
6. |
4 |
Эко-маркет
|
16,67% |
1,35 |
|
8. |
3 |
Novus |
14,29% |
1,15 |
|
9. |
10 |
Брусничка |
4,76% |
0,38 |
|
–. |
7 |
Le Silpo
|
4,76% |
0,38 |
|
10. |
13 |
Вест-Лайн |
2,38% |
0,19 |
|
10. |
12 |
Наш Край |
2,38% |
0,19 |
|
10. |
11 |
Таврия В |
2,38% |
0,19 |
|
–. |
13 |
SPAR |
0,00% |
0 |
|
–. |
13 |
Континент |
0,00% |
0 |
|
–. |
13 |
Край |
0,00% |
0 |
| |