Результати народного голосування за 3 квартал 2017 року у категоріїМагазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
|
Суперма́ркет — великий універсальний магазин самообслуговування, що пропонує у продаж продовольчі та домогосподарські товари (таким чином поєднуючи у собі функції універмагу та універсаму).
Супермаркети є середньою ланкою між мінімаркетами у дому і масштабними гіпермаркетами. |
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
2 |
АТБ
|
52,00% |
5 |
|
2. |
1 |
Сільпо
|
44,00% |
4,23 |
|
3. |
5 |
Велика Кишеня |
20,00% |
1,92 |
|
4. |
7 |
Varus |
16,00% |
1,54 |
|
5. |
3 |
Novus |
12,00% |
1,15 |
|
–. |
7 |
Le Silpo
|
12,00% |
1,15 |
|
6. |
5 |
Billa |
8,00% |
0,77 |
|
6. |
|
Эко-маркет
|
8,00% |
0,77 |
|
8. |
10 |
SPAR |
4,00% |
0,38 |
|
8. |
4 |
Фуршет
|
4,00% |
0,38 |
|
–. |
8 |
Брусничка |
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Континент |
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
Край |
0,00% |
0 |
|
–. |
9 |
Наш Край |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Таврия В |
0,00% |
0 |
| |