Awarding ceremony of the “Favorites of Success – 2014”
  
BackView of all events

Abbott Laboratories photos

Олег Калашніков, бренд менеджер по препарату IRS 19 і Олена Гуцало, бренд менеджер по препарату Імудон.
Олег Калашніков, бренд менеджер по препарату IRS 19 і Олена Гуцало, бренд менеджер по препарату Імудон.
Нагородження фармацевтичної компанії Ебботт. На сцені представики компанії Олег Калашніков і Олена Гуцало. Препарати компанії Ебботт перемогли в чотирьох номінаціях у 2014 році.
Нагородження фармацевтичної компанії Ебботт. На сцені представики компанії Олег Калашніков і Олена Гуцало. Препарати компанії Ебботт перемогли в чотирьох номінаціях у 2014 році.
Олег Калашников, бренд менеджер по препарату IRS 19 з нагородою для препарату IRS 19 і Олена Гуцало, бренд менеджер по препарату Імудон.
Олег Калашников, бренд менеджер по препарату IRS 19 з нагородою для препарату IRS 19 і Олена Гуцало, бренд менеджер по препарату Імудон.
Олег Калашніков, бренд менеджер по препарату IRS 19 і Олена Гуцало, бренд менеджер по препарату Імудон з нагородами для своїх препаратів.
Олег Калашніков, бренд менеджер по препарату IRS 19 і Олена Гуцало, бренд менеджер по препарату Імудон з нагородами для своїх препаратів.
Олег Калашніков і Олена Гуцало (компанія Ебботт), з нагородами для препаратів-переможців. Препарат IRS 19 став Фаворитом Експертів у номінації «Препарат від нежитю», а препарат Імудон – у номінації «Імуномодулятор с протвірусною дією».
Олег Калашніков і Олена Гуцало (компанія Ебботт), з нагородами для препаратів-переможців. Препарат IRS 19 став Фаворитом Експертів у номінації «Препарат від нежитю», а препарат Імудон – у номінації «Імуномодулятор с протвірусною дією».
Олена Ровніна, бренд-менеджер по препарату Креон і Володимир Резніченко, групп продакт-менеджер по препарату Дуфалак (компанія Ебботт).
Олена Ровніна, бренд-менеджер по препарату Креон і Володимир Резніченко, групп продакт-менеджер по препарату Дуфалак (компанія Ебботт).
Володимир Резніченко, групп продакт-менеджер по препарату Дуфалак (компанія Ебботт).
Володимир Резніченко, групп продакт-менеджер по препарату Дуфалак (компанія Ебботт).
Вручення нагород для препаратів Креон (найкращий препарат що сприяє кишковому травленню) і Дуфалак (препарат, що має послаблюючу дію). Нагороди приймають менеджери по продуктах Олена Ровніна і Володимир Резніченко.
Вручення нагород для препаратів Креон (найкращий препарат що сприяє кишковому травленню) і Дуфалак (препарат, що має послаблюючу дію). Нагороди приймають менеджери по продуктах Олена Ровніна і Володимир Резніченко.
Олена Ровніна, бренд-менеджер по препарату Креон і Володимир Резніченко, групп продакт-менеджер по препарату Дуфалак з нагородами для переможців.
Олена Ровніна, бренд-менеджер по препарату Креон і Володимир Резніченко, групп продакт-менеджер по препарату Дуфалак з нагородами для переможців.

У столичному концерт-холі «FreeДом» відбулася щорічна престижна подія – XII церемонія нагородження переможців конкурсу «Фаворити Успіху»!

Протягом усього 2014 року найкращі торгові марки України вибирали 3 групи журі: авторитетні галузеві експерти, українські знаменитості та публічні люди, а також небайдужі споживачі, які ділилися своєю думкою і особистим досвідом, рекомендували і вказували свій найкращий вибір на FAVOR.com.ua! Найкращі з найкращих були представлені публіці в званні Фаворита Успіху – 2014 на дванадцятому урочистому шоу вручення нагород.

За багаторічною доброю традицією, у весняний сезон цвітіння каштанів, у Києві відбувається церемонія нагородження «Фаворитів Успіху». Почесна громадська нагорода «Фаворит Успіху» вручається найбільш популярним, найрекомендованішим і найуспішнішим торговим маркам товарів та послуг України. Також звання «Фаворит Успіху» удостоюються бренди столичних торгових і розважальних закладів, фінансових і медичних установ, засоби масової інформації і найяскравіші молоді представники українського шоу-бізнесу.

Удостоїтися почесної нагороди можливо виключно за фактом отримання першого місця в рейтингу громадських уподобань і рекомендацій, який щорічно вибудовується відносно гравців ринку в декількох сотнях категоріях і публікується у відкритий доступ на FAVOR.com.ua. Рейтинги популярності та довіри до торгових марок з боку споживачів складаються на підставі цілорічного всеукраїнського опитування, в якому може взяти участь кожен небайдужий житель України. Протягом 2014 року в рамках конкурсу було опитано понад 32 тисячі споживачів і дві сотні експертів-професіоналів різних галузей.


Send by E-mailSend by E-mail   Print versionPrint version
Comments(0)

No comments yet… Be the first to leave comment on this topic!

or
You may sign in using:
Enter with Facebook Enter with Google Enter with VK
  

Achtung! Please be polite! Although that modertors of this web-portal are excessively democratic, any unethical, unqotable or just rude expressions, which abuse other visitors of this web site, can be deleted. Also will be deleted any spam and public comments with private phone numbers.