Співачка Аіда Ніколайчук і ведучий церемонії Павло Костіцин
Аіда Ніколайчук вручає медаль ТМ КЮЗ директору Київського ювелірного заводу Віталію Леонідовичу Симчуку
ТМ КЮЗ стала Фаворитом Споживачів — 2014 в номінації «Магазин ювелірних виробів», нагороду отримує Віталій Леонідович Симчук, директор Київского ювелірного заводу.
Віталій Леонідович Симчук, директор Київского ювелірного заводу
Аіда Ніколайчук вітає з перемогою ТМ КЮЗ і особисто директора Київського ювелірного завода Віталія Леонідовича Симчука
Аіда Ніколайчук і директор Київського ювелірного заводу Віталій Леонідович Симчук
KOR_3642
KOR_3644
KOR_3647-Edit-n
У столичному концерт-холі «FreeДом» відбулася щорічна престижна подія – XII церемонія нагородження переможців конкурсу «Фаворити Успіху»!
Протягом усього 2014 року найкращі торгові марки України вибирали 3 групи журі: авторитетні галузеві експерти, українські знаменитості та публічні люди, а також небайдужі споживачі, які ділилися своєю думкою і особистим досвідом, рекомендували і вказували свій найкращий вибір на FAVOR.com.ua! Найкращі з найкращих були представлені публіці в званні Фаворита Успіху – 2014 на дванадцятому урочистому шоу вручення нагород.
За багаторічною доброю традицією, у весняний сезон цвітіння каштанів, у Києві відбувається церемонія нагородження «Фаворитів Успіху». Почесна громадська нагорода «Фаворит Успіху» вручається найбільш популярним, найрекомендованішим і найуспішнішим торговим маркам товарів та послуг України. Також звання «Фаворит Успіху» удостоюються бренди столичних торгових і розважальних закладів, фінансових і медичних установ, засоби масової інформації і найяскравіші молоді представники українського шоу-бізнесу.
Удостоїтися почесної нагороди можливо виключно за фактом отримання першого місця в рейтингу громадських уподобань і рекомендацій, який щорічно вибудовується відносно гравців ринку в декількох сотнях категоріях і публікується у відкритий доступ на FAVOR.com.ua. Рейтинги популярності та довіри до торгових марок з боку споживачів складаються на підставі цілорічного всеукраїнського опитування, в якому може взяти участь кожен небайдужий житель України. Протягом 2014 року в рамках конкурсу було опитано понад 32 тисячі споживачів і дві сотні експертів-професіоналів різних галузей.