Церемонія нагородження «Фаворитів Успіху – 2014»
  
НазадПерегляд всіх подій

Фотографії «Рейтинг народних уподобань «Фаворити Успіху»

Олексій Кузнєцов, керуючий партнер Конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху»
Олексій Кузнєцов, керуючий партнер Конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху»
Команда Фаворитов Успеха: Алексей Кузнецов, Павел Костицын, Людмила Пархменко и Надежда Киричук
Команда Фаворитов Успеха: Алексей Кузнецов, Павел Костицын, Людмила Пархменко и Надежда Киричук
KOR_3774
KOR_3774

У столичному концерт-холі «FreeДом» відбулася щорічна престижна подія – XII церемонія нагородження переможців конкурсу «Фаворити Успіху»!

Протягом усього 2014 року найкращі торгові марки України вибирали 3 групи журі: авторитетні галузеві експерти, українські знаменитості та публічні люди, а також небайдужі споживачі, які ділилися своєю думкою і особистим досвідом, рекомендували і вказували свій найкращий вибір на FAVOR.com.ua! Найкращі з найкращих були представлені публіці в званні Фаворита Успіху – 2014 на дванадцятому урочистому шоу вручення нагород.

За багаторічною доброю традицією, у весняний сезон цвітіння каштанів, у Києві відбувається церемонія нагородження «Фаворитів Успіху». Почесна громадська нагорода «Фаворит Успіху» вручається найбільш популярним, найрекомендованішим і найуспішнішим торговим маркам товарів та послуг України. Також звання «Фаворит Успіху» удостоюються бренди столичних торгових і розважальних закладів, фінансових і медичних установ, засоби масової інформації і найяскравіші молоді представники українського шоу-бізнесу.

Удостоїтися почесної нагороди можливо виключно за фактом отримання першого місця в рейтингу громадських уподобань і рекомендацій, який щорічно вибудовується відносно гравців ринку в декількох сотнях категоріях і публікується у відкритий доступ на FAVOR.com.ua. Рейтинги популярності та довіри до торгових марок з боку споживачів складаються на підставі цілорічного всеукраїнського опитування, в якому може взяти участь кожен небайдужий житель України. Протягом 2014 року в рамках конкурсу було опитано понад 32 тисячі споживачів і дві сотні експертів-професіоналів різних галузей.


Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку
Коментарі(0)

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.